Moikka kaikki!
Tiedän, mä lupasin ja monesti lupasinki, että tää ei tuu loppumaan ennen tuota 10 sukupolvea, mutta nyt valitettavasti se on käymässä toteen. Mun inspiraatio Berryillä pelaamista kohtaan ei oo kaikonnu, ja Simsiä tykkään aina silloin tällöin pelata edelleen, mutta osien kirjoittamiseen ei vain yksinkertaisesti enää riitä aika. Tekemistä on niin paljon (tällä hetkellä koulun lisäksi autokoulu), että en koneella todellakaan ole enää sitäkään vertaa, kuin Berryjä pelatessani olin.

Oon pahoillani siitä, että ilmoitan tästä vasta nyt ja annoin teille viimeisessä kirjoituksessani vielä aihetta odotukseen. Mun tarkoitus oli päästä sinne 10 sukupolveen, mutta en viitsisi kuitenkaan kiireessä osia kirjoitella ja napsia kuvia, jolloin laatu(ko) huononisi :(

Ootte ollu tosi ihania lukijoita kaikki! Ilman teitä, en olis jaksanu yhtään osaa kirjoittaa. Haikeilla fiiliksillä tein tän päätöksen, mutta uskon, että se on parempi näin. Jätän Berryt tänne, jos niin haluatte ja ehkä joskus jotain tänne raapustan, kuka tietää. Mutta nyt näin. Lukekaahan muiden vielä jatkuvien Sims tarinoita ♥

Napu kiittää ja kuittaa, toistaiseksi viimeisen kerran Berryjen merkeissä ♥

Jos voisin, antaisin teille jokaiselle ison halauksen.

~Napu

Napun elämää voitte seurailla http://hanna-undertheclouds.blogspot.fi/ tuolla, ja olis kiva jos jotain kommenttia sinne joskus jättäisitte.

Ootte ihania! ♥