Joo, mulla on näköjään joku pakkomielle kirjoittaa tänne jotain, mut on mulla ihan asiaakin :'D
Nimittäin siivoilin vähän tuota linkkilistaa ja harmikseni huomasin, että monet olivat poistaneet/lopettaneet tarinansa/legacynsä :< No, mä sit poistin ne tuolta listalta eli jos huomaat, että sun tarina/legacy/joku muu on poistunut tuolta, vaikka sitä ei oo ees lopetettu nii ilmota, koska vahinkoja sattuu! Mulle ainaki :'D Eli oon voinu sit vahingossa sunki oman poistella :) Sit tää ulkoasu on uusiutunu ja kiitokset siitä Shineylle joka teki comebäckin! <3 Sivun teemavärit ovat siis nyt vaaleensininen, oranssi ja pinkki c(: Lisäsin muuten Berryjen perijäseinään Vilman ja hänen tietonsa. Eipä kait muuta...
Moikka sitten ja uutta osaa tulee heti kun jaksan sitä pelata! Uusin osanihan ilmestyi vasta 7.6.2010 ja sitä pääset lukemaan TÄSTÄ! En ole nyt kesälomalla ehtinyt ihmisille ilmoitella osastani, että älä ota itseesi jos sulle ei oo ilmoitettu. Ei oo kellekkään muullekkaa :'D

~Napu ♥

Photobucket