Eli siis kun en jaksa tonne cboxiin vastailla niin vastailempa tähän :)

Query: Luen osasi Laineiden lahdella heti kun kerkiin :) <3
simssiliini: Luen osasi heti kun kerkiän (jos en oo jo lukenu) :) <3
SimS-FaN: Luen sinunkin osasi heti kun ehdin :) <3
Poppana: Luen sunkin osan heti kun aikaa riittää :) <3
Hassumpi: Luen osasi piakkoin ja linkitän sut jos en vielä oo sitä tehny :) <3
Evy: Linkitän sut :) <3
Santtu: Voi kiitos *punastuu* Ihanaa kun tulee uusia lukijoita <3
Shiney: Kiitos iha hirveesti pohjasta!!!!! Siis mikä mahtava ylläri! <3 Kiitush <333
Emppu122: No ne kaikki hiukset kyl pitäs toimia, mut mulla taas on semmonen ongelma et mulla ei toimi huonekalut :D Et mä en osaa auttaa vaikka haluaisin... :(
Santtu: Eipä mitään :D Cboxissa saapi pulista ;)
Lumilyn: Linksutan tottakai <3

Noin... Eli mul on kaameesti linkitettävää/luettavaa O.o No... Onhan tässä hiihtolomalla aikaa ;) Mut malttakaahan, kyl mä ne luen! <3


KIITOKSET SHINEYLLE TAAS IHAN MAHTAVASTA "YLLÄRI POHJASTA"!!!!!! <33333333333 Tää oli ihan täys ylläri kyl mulle mut kiitos kaameesti *ISO PIKSELI HALI <3333333*

Berryjä pelailemaan -> ;)