Heippa!
Berryt ovat olleet mielessäni jo useamman päivän, ja te lukijat myös siellä ruutujenne takana (: Kuulin Reetalta että täällä ollaan huolissaan, mutta ei hätää! Mä oon aivan kunnossa ja samoin Berryt (: En ole lopettamassa, tauko (tosin, ilmoittamaton sellainen) tuntui hyvältä, sillä koulussa on ollu ihan kaamee kiire, etten ole ehtinyt kuin iltaisin hiukan istumaan koneella. Vapaa-aikaani ovat vieneet myös asiakastyöt, joita olen saanut tutuiltani yms. Mutta, jatkoa on luvassa tässä joskus, viimeistään syyslomallani!
Lukaisin myös aivan ihanan kommentin tässä äskettäin, joka oli simssiliiniltä. Olin voittanut hänen sivuillaan palkinnon eniten kommentoivana! Ette usko kun mua piristi! <3 Tässä tää hieno läpyskä 8)


Photobucket

Kiitos ihan hirmusti! <3 Ja todellakin, olen otettu ;3
Eipä mulla muuta, nähdään taas ja toivottavasti seuraavan kerran kun postaan, mulla on teille uutta osaa (;

~Napu