Joo... Taas mää täällä selittämässä :( Oon määki aika surkee sivujen ylläpitäjä. Noh, ei mulla sitä asiaa ollu :D Sitä siis ajattelin kertoa, että mulla on ollu ihan sairaasti koulujuttuja ja kun kuljen kouluun bussilla toiseen kaupunkiin niin ei siinä koulun jälkeen pahemmin ehdi raahautumaan sitten koneelle :/ Siksi mä oonki aatellu tässä että semmonen päivitystahti kuin 1 osa kuukaudes olis tällä hetkellä se osuvin :( En ehdi millään muuten ja nyt ku jouluki tulee ja on tässä muutenki henkilökohtasii juttuja. Ja samasta syystä en ole kommentoinut uusiin osiinnekaan... Intokin on ollut simssiä kohtaan hiukan maassa. Mutta mä taistelen Berryjen puolesta ja saatan ne kunniakkaasti loppuun, I promes! :') Linkittelen sitä pyytäneitä nyt tässä ennen kun menen pelaamaan Berryillä :) Osa ilmestyy ennen joulukuuta! Eli viiminen päivä millon se voi ilmestyä on se tiistai 30.11.2010 :D Yritän sitä ennen siis... :)

HYVÄÄ 1. adventtia kaikille! :) <3

~Napu