Anteeks kaameesti, ettei osaa näkyny tällä viikolla. Suunnitteilla on toki, mutta aikaa ei ole ollut. Kaikenmaailman valmistujaisjuhlat, kokeet yms. vievät paljon aikaa, ja olin edellisviikolla kuumeessakin. Ja sit kaiken lisäks kun me tehään mun kaverin kanssa semmosta animaatiota simssillä kouluun (kuvistyö) niin senkään takia en oo voinu nyt pelailla Berryillä. :(

Ens viikolla mulla alkaa hiihtoloma (perjantaina), että osa ilmestyy joko ennen sitä tai sen aikana (kestää 26.2-8.3) :) Toivottavasti ette nyt hirtä mua tai muuta kammostuttavaa. Mutta siis osa tulossa joko ennen perjantaita tai sitten pari päivää sen jälkeen :)

Ihanaa kun jaksatte odotella <33
*halit*

Photobucket

 ~Napu ♥

P.S. kommentoi tähän, jos olen unohtanut lukea osasi tai olen unohtanut linkittää sinut! Tosta cboxista ne menee sinne jonnekkin enkä jaksa kaivella niitä sieltä... :D kiitush <3